maandag 2 november 2009

Award gekregen van Marianne


Ik heb deze award gekregen van Marianne,

erg leuk. Aangezien ik nog maar pas met dit blog

begonnen ben.


Regel 1: bedank diegene van wie je hem krijgt.

Marianne, heel erg bedankt voor deze award.


Regel 2: vertel 10 dingen over jezelf.

1) Ik ben Martine 30 jaar jong.


2) Ik woon samen met Wilco en we zijn zwanger van ons eerste kindje. Ze word over ongeveer 4,5 week verwacht, dus ik zit nu thuis met verlof.


3) We wonen in Heeten een dorp in het oosten des lands (in de buurt van Deventer).


4) Ik werkte als Assistent Bedrijfsleidster bij de Ecco Shop in Zwolle (onderdeel van Ziengs Schoenen). Na mn verlof is het nog niet bekend naar welk filiaal ik ga.


5) Ik ben nu een week thuis met zwangersschapsverlof en lekker bezig om de laatste dingetjes voor onze kleine voor elkaar te maken. Laatste dingetjes wassen en strijken.


6) Al jaren ben ik lekker creatief bezig.


7) Ik ben begonnen met kaarten maken van theezakjes en 3d


8) Tijdens mijn studie niet zoveel tijd gehad voor mijn creatieve hobby, maar sinds een paar jaar weer verslaafd aan het maken van kaarten, met name scrapkaarten met stempels.


9) Mijn favourite stempels zijn toch wel de magnolia.


10) De komende weken ga ik me voorbereiden op de bevalling, dus lekker ontspannen, en veel kaartjes maken.



Regel 3: De award doorgeven aan 3 andere personen.


Voor een nieuwe blogger:



Omdat je zulke mooie dingen maakt:



Je maakt zulke mooie kaartjes.


2 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing dat ik een award heb gekregen!
    Ga er van blozen.
    Neem me niet kwalijk dat ik niet weet of ik hem ook door moet geven, maar ik weet ook helemaal niet hoe ik dat moet doen ( nu bloos ik nog veel harder), ik ben nml een digibeet en vond mezelf al een hele piet dat ik het voor elkaar kreeg om een blog te hebben.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou , voor mij ook een verrassing dat ik een award gekregen heb en super leuk. Alleen ook ik moet nog kijken hoe ik dit op mijn blog verwerk...heb al veel geleerd en kan al veel...maar dit wordt een nieuwe uitdaging !!
    Dank je wel !!

    BeantwoordenVerwijderen