zondag 24 oktober 2010

Een moeilijk halfjaar!


Helaas heb ik het laatste halfjaar/ jaar weinig aan mn blog kunnen doen.

Een van mn laatste berichtjes was, dat ik de trotse mama was geworden van Sofie.
Helaas bleek na een tijdje dat ze is geboren met een afwijking waaraan ze geopereerd moest worden. Haar anus zat niet op de juiste plek. We hebben dus veel tijd in het UMCG doorgebracht. Met onderzoeken en 2 opnames, waarvan 1 "de operatie".
Ik hoop, nu alles weer goed gaat, dat ik weer lekker kaartjes kan gaan maken, en dan zal ik ze natuurlijk showen op mijn blog.


Dus: IK BEN ER WEER!!!


Liefs Martine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Martine,

    jeetje meis, ik dacht al die heeft het druk maar dit.....
    Gaat nu alles oke of moet er nog een ooperatie volgen?
    Ik hoop voor je dat je nu kunt gaan genieten en dat je weer kunt freubelen.
    Wat een mooi meisje om te zien zeg!!
    Ik kijk uit naar je creatie's.

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martine.
    'k Zag je gister op je werk in Zwolle. 'k Was een klant en vroeg of je uit Zwolle kwam. Als er een prijs is voor beste verkoopster met de fijnste uitstraling zal ik je nomineren. Je levenskunst heb je nu ook wel nodig. Sterkte met je dochter en veel geluk met haar en je vriend. Bij ontbreken van een achternaam reageer ik op deze site, die er ook heel goed uit ziet. Grtjs Hans Goosen (Purmerend)

    BeantwoordenVerwijderen